Peluang Buat Business Yang Senang Tapi Untung Banyak

Business dikenali sebagai satu bidang yang sangat mencabar untuk diharungi. Lebih-lebih lagi perniagaan yang memerlukan modal yang besar dan rumit untuk dikendalikan. Umum kita ketahui bahawa business yang berskala besar akan mendapat keuntungan yang besar. Di sini, saya akan kongsi pula satu peluang buat business yang senang dan mudah, tetapi keuntungan yang berganda jika anda buat dengan betul dan bersungguh.



Sebelum itu mari kita lihat apakah antara ciri perniagaan yang senang dan mudah.


Kriteria Business Yang Mudah :


1. Modal Rendah

2. Masa Fleksibel

3. Tempat Fleksibel

4. Tidak Perlu Simpan Stok

5. Latihan Diberikan

6. Bahan Bantuan Perniagaan Diberikan


Ketahuilah bahawa, anda akan mendapat kesemua kaedah mudah di atas dengan membuat business Shaklee, malah lebih lagi.


Kelebihan Business Shaklee :


1. Modal Yang Sedikit

Bermodalkan hanya RM65 (0% GST), anda kini sudah layak untuk menjalankan business Shaklee. Malah, lebih menguntungkan lagi jika anda dapat memulakan business ini dengan PERCUMA. 

Bagaimana? Caranya hanya dengan membuat pembelian melebihi 200uv dalam satu resit dan anda layak mendapatkan keahlian Shaklee PERCUMA!

2. Masa Perniagaan Yang Lebih Fleksibel

Dengan Shaklee, anda berpeluang menjalankan perniagaan anda pada bila-bila masa mengikut kesesuaian anda. Langsung tiada keterikatan pada waktu kerja tertentu. Ini menjadi satu kelebihan buat mereka yang lebih sukakan kebebasan masa. Anda bebas membuat business sambil menjaga anak di rumah atau sambil membuat kerja lain. Ini yang sangat menarik minat saya kerana saya berpeluang menjaga anak dari rumah sambil menjalankan business hanya dari rumah. 

3. Tempat Perniagaan Yang Fleksibel

Anda bebas menjalankan perniagaan anda di mana sahaja anda berada. Shaklee tidak mengikat mana-mana ahlinya untuk menjalankan perniagaannya pada premis tertentu, sebaliknya ia boleh dilakukan di mana sahaja; di rumah, di luar negara, hatta di hospital sekali pun (nauzubillah), asalkan ada perkhidmatan internet. 

4. Tidak Perlu Simpan Stok Yang Banyak

Dengan business ini, segala urusan pembungkusan, pengendalian barang akan diuruskan oleh pihak Shaklee. Jadi, anda tidak perlu membeli dan menyimpan stok yang banyak sehingga berisiko mengalami kerugian. Mereka yang ingin menyimpan stok sendiri dan mengeposkannya kepada pelanggan adalah atas inisiatifnya sendiri.

5. Latihan Diberikan

Dalam business Shaklee, terutamanya dalam kumpulan saya, latihan yang secukupnya akan diberikan. Segala tips perniagaan akan dikongsi dan maklumat mengenai produk akan diajar. Bonus lagi, kami tidak kering daripada tips-tips motivasi yang sangat membantu untuk seseorang ahli perniagaan meneruskan businessnya dan terus maju. Semua ini akan diberikan secara PERCUMA. 

6. Bahan-bahan Untuk Pemasaran Diberikan

Dalam berniaga, kaedah pemasaran yang tepat sangat penting bagi memastikan business bergerak maju ke hadapan. Apa yang menariknya dalam business Shaklee kumpulan saya adalah, bahan-bahan untuk pemasaran ada disediakan untuk digunakan. Anda hanya perlu bantu sebarkannya melalui medium-medium pilihan anda mengikut keselesaan masing-masing.

Jelas sekali, business Shaklee ini mampu dibuat oleh siapa sahaja yang bersungguh-sungguh mahu membaikpulih taraf kewangannya sendiri. Baik golongan pelajar, suri rumah, pekerja yang ingin mendapat pendapatan sampingan, ibu tunggal, atau sesiapa sahaja.

Jika anda tergolong dalam golongan yang ingin menjana pendapatan melalui Shaklee ini, hubungi saya segera! Saya sudi membantu apa yang saya boleh, InsyaAllah.

012-6830069
Bazilah