Pengedar Shaklee Kuantan 012-6830069

Assalamualaikum wbt.

Kepada seluruh warga Kuantan, Pahang yang masih tercari-cari pengedar sah Shaklee di kawasan sekitar Kuantan, bolehlah menghubungi saya. Nama saya Siti Bazilah Binti Karim, mempunyai ID Shaklee 1251677. Anda boleh hubungi saya menerusi WhatsApp, Call atau pun SMS di 012-6830069



Anda juga boleh menghubungi saya melalui Instagram saya, towardsqualitylife, Facebook page saya, Towards Quality Life, ataupun blog saya, www.towardsqualitylife.blogspot.my untuk mendapatkan post-post terkini berkenaan Shaklee.  

Saya menyediakan perkhidmatan COD (cash on delivery) kepada mereka yang berada di sekitar Kuantan termasuklah di Bukit Rangin, Kampung Pandan, Permatang Badak, Paya Besar, Sungai Isap dan Indera Mahkota. Jika anda penduduk Kuantan tetapi tempat anda tidak tersenarai seperti di atas, anda boleh hubungi saya terus untuk dapatkan kepastian. 

Kepada mereka yang berada di luar dari kawasan Kuantan, jangan risau kerana anda masih berpeluang mendapatkan barangan Shaklee secara penghantaran pos. Ini bukan hanya terhad kepada Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak, malah kepada semua orang di seluruh dunia. 

Lebih menarik lagi, saya akan berikan konsultasi eksklusif kepada semua pelanggan yang membeli dengan saya. Ia merangkumi cara makan, tips-tips  yang berkaitan dan apa potensi keadaan yang anda bakal hadapi setelah mengambil produk Shaklee. 


Peluang Menjana Pendapatan Dari Rumah


Sekiranya anda ingin mencari pendapatan sampingan atau inginkan kerja yang fleksibel hanya dari rumah, atau dari mana sahaja secara online, anda juga boleh mencari saya. InsyaAllah saya akan ajar anda apa yang anda perlu lakukan untuk berjaya. 

Jangan risau sekiranya anda seorang yang pemalu, tidak pandai membuat marketing, tidak pandai berniaga mahupun tidakdak pandai apa-apa selok-belok perniagaan. Kerana semua ini akan diajar.

Anda akan diperkenalkan dengan leader-leader yang hebat di dalam Shaklee, yang telah lama berjaya dalam bidang ini. Anda hanya perlukan keinginan dan kesungguhan untuk berjaya dalam business ini. Tidak perlu risau mengenai modal, kerana modalnya sangat rendah tetapi keuntungannya tanpa batasan. 

Anda akan diberikan sokongan dari segi moral dan motivasi melalui group yang anda akan dimasukkan kelak. Di sana, sebarang pertanyaan mengenai perniagaan boleh diajukan di sana. 

Setiap hari akan ada perkongsian mengenai produk, tips perniagaan dan pembakar semangat untuk terus perbaiki diri. 

Saya bersedia menjadi mentor business anda sekarang. 

Cepat! Sementara masih ada kekosongan! 

Hubungi saya di 012-6830069.