Peluang Mendapatkan Pakej Umrah Taraf 5 Bintang Percuma

Semua orang Islam mengimpikan untuk pergi mengerjakan umrah ke Tanah Suci Mekah, dan beribadah di sana. Di sini saya nak sampaikan berita baik buat anda yang ingin mengerjakan umrah ke Tanah Suci Mekah, tetapi secara percuma, dengan taraf 5 bintang pula!


Sekali dengar tentu rasa seperti tidak percaya. Saya nak maklumkan yang Shaklee ada memberikan tawaran insentif khas untuk mengerjakan umrah ke Mekah di samping melawat tempat lain. Dan ia sememangnya percuma, siap diberikan kelengkapan barangan untuk ke sana lagi, dari beg, baju ihram, hingga ke telekung. Pakej umrah ini bertaraf 5 bintang! Taklimat akan diberikan sebelum pergi ke sana. 


Macam Mana Nak Dapat Pakej Umrah Bertaraf 5 Bintang Ini Secara Percuma?


Dah namanya insentif, jadi perlulah ada usaha untuk nak dapatkannya.

Syarat pertama mestilah mendaftar keahlian Shaklee dahulu. Anda boleh lakukannya di sini

Nak jadi ahli hanya perlu beli starter kit bernilai RM68.90 sahaja untuk mengaktifkan keahlian. Boleh juga nak dapat keahlian percuma dengan membeli sekurang-kurangnya 200 uv dalam 1 resit. 

Bila dah jadi ahli, untuk melayakkan diri mendapat pakej umrah tersebut anda perlu dahulu mencapai kedudukan sekurang-kurangnya Supervisor Shaklee. Caranya dengan mendapatkan 3000 uv pada bulan pertama dan kekalkan sekurang-kurangnya 2500 uv sehingga anda naik pangkat lagi.

Setelah menjadi supervisor, anda perlu mengumpul poin tertentu untuk melayakkan anda mendapat pakej umrah ini. Semakin banyak poin, semakin tinggi peluang anda untuk ke sana, dan semakin banyak tiket yang anda akan dapat. Bererti, anda berpeluang membawa bukan hanya pasangan, malah anak-anak dan ibu bapa juga.

Anda boleh juga menghadiahkan pakej ini kepada ibu bapa anda sahaja sahaja tanpa perlu anda mengikut mereka. Inilah peluang terbaik untuk anda berbakti kepada mereka. Segala persediaan sebelum ke sana dan kelengkapan semasa di sana akan diuruskan oleh Shaklee. 



Lebih menarik lagi, anda bukan hanya berpeluang pergi mengerjakan umrah di Mekah, malah berpeluang untuk melawat tempat lain juga. Contohnya pada tahun 2013 Shaklee menawarkan trip ke Dubai juga dalam pakej umrahnya. Pada tahun 2014 pula Shaklee menawarkan trip ke Turki dalam pakej umrahnya. 

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8954216173569133707#editor/target=post;postID=5654057205177624378;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=4;src=link
Pakej Umrah Shaklee pada tahun 2013 beserta trip ke Dubai

Anda teruja untuk mendapatkan pakej ini? Jangan lepaskan peluang keemasan ini. 
Apa tunggu lagi?
Daftar sekarang dan hubungi saya untuk saya ajarkan caranya sehingga berjaya!

Bazilah
012-6830069
ID : 1251677