Buat Business Dengan Modal Yang Rendah Atau Tanpa Modal

Dalam keadaan ekonomi sekarang yang tidak berapa nak stabil, ramai yang memilih untuk mencari pendapatan sempingan dengan cara berniaga. Tetapi, perniagaan atau business bagaimana yang anda lebih utamakan, modal yang tinggi atau rendah? Di sini saya nak perkenalkan pada anda, peluang berniaga menggunakan modal yang rendah atau boleh juga dikatakan tanpa modal.



Ini adalah daripada pengalaman saya sendiri. Saya memilih untuk menjalankan perniagaan Shaklee dari rumah dengan modal yang rendah, tetapi pulangannya lumayan. Saya sendiri telah merasainya, dan saya ingin berkongsi dengan anda bagaimana nak melakukannya. 



Bagaimana Memulakan Perniagaan Shaklee Dengan Modal Yang Rendah?



Untuk memulakan business Shaklee dengan modal yang rendah, ikut step-step berikut :

1. Daftar keahlian Shaklee di sini. Atau pendaftaran boleh juga terus dilakukan pada cawangan Shaklee yang berdekatan, dengan memasukkan ID saya sebagai penaja, 1251677 (Siti Bazilah Binti Karim). Rujuk di sini untuk maklumat cawangan Shaklee berdekatan anda. 

2. Beli starter kit yang berharga RM68.90 untuk mengaktifkan keahlian. RM10.60 (SM) atau RM21.20 (SS) dikenakan sebagai caj penghantaran starter kit yang anda beli tadi. Di dalam starter kit ini, terdapat segala maklumat mengenai produk Shaklee, manual perniagaan Shaklee dan senarai harga barangan Shaklee. Sekiranya anda mendaftar terus di kaunter cawangan Shaklee, anda tidak perlu membayar kos penghantaran.

3. Anda sudah boleh terus mulakan business Shaklee anda. Mudah bukan? Hubungi saya di 012-6830069 untuk saya ajarkan strategi pemasaran secara lebih eksklusif. Sebaiknya anda beli dahulu produk Shaklee, rasai kesannya dan kongsikan kesannya kepada orang ramai di luar sana. Ia lebih berkesan.



Bagaimana Pula Jika Saya Mahu Memulakan Perniagaan Shaklee Tanpa Modal?



Untuk mendapatkan keahlian Shaklee tanpa modal pula, ikuti step-step ini :

1. Daftar keahlian Shaklee di sini. Atau pendaftaran boleh juga terus dilakukan pada cawangan Shaklee yang berdekatan, dengan memasukkan ID saya sebagai penaja, 1251677 (Siti Bazilah Binti Karim). Rujuk di sini untuk maklumat cawangan Shaklee berdekatan anda. 

2. Buat pembelian sebanyak sekurang-kurangnya 200 uv, bersamaan lebih RM700 dalam satu resit. Dengan ini, anda akan mendapat starter kit secara PERCUMA. Anda sudah jimat RM68.90. Dan anda juga telah layak untuk mendapat bonus daripada Shaklee, yang akan dibayar terus pada akaun bank anda pada pertengahan bulan hadapan. 

Lebih jimat lagi, jika anda membeli vivix atau barangan melebih RM800, anda akan menikmati penghantaran percuma. Pembelian terus di cawangan Shaklee juga tidak memerlukan anda membayar kos penghantaran.

3. Akaun anda kini telah aktif, dan anda boleh mula berniaga. Anda juga boleh gunakan barangan yang anda beli tadi sebagai stok. 


Yang pastinya, untuk memulakan business Shaklee ini sangatlah mudah dan murah modalnya. Sesiapa sahaja mampu menjalankan business Shaklee ini. Yang membezakan keuntungan yang anda bakal dapat adalah usaha anda, di samping munajat kepada Allah supaya dimurahkan rezeki, Zat Yang Maha Berkuasa memberikan rezeki kepada hambaNya. 

Jadi, apa tunggu lagi?

Daftar keahlian sekarang dan mulakan perniagaan anda!
Hubungi saya, dan saya akan ajarkan anda caranya, insyaAllah.

Bazilah
012-6830069
ID : 1251677