Dah ramai yang buat, kenapa masih pilih Shaklee?

Ada org tanya, dah ramai org business Shaklee ni, macam mana persaingan sihat?

Bagi saya, lagi ramai, lagi bagus..

Saya dulu pernah bercita2 nak jadi Nutritionist, tak pun Dietitian.

Saya suka kalau tau pasal kesihatan dan nutrisi makanan. Even benda yg pada awalnya saya tak suka makan, tapi saya akan cuba juga utk makan kalau tahu ia berkhasiat dan bagus utk badan.

Contohnya kurma.. dulu saya tak suka makan kurma.. tapi sebab tahu kurma tu bagus, saya cuba makan dan akhirnya suka sangat!

Jadi bila join Shaklee ni, saya suka sangat bila dapat belajar pasal nutrisi.

Dan saya kongsikan untuk anda dengan harapan anda dapat manfaatnya.

In case saya pergi menghadapNya, moga ilmu2 yg dikongsikan mampu membantu saya kelak.

Bila kita fikir the ultimate goal, buatlah apa pun, kemudian serahkan kepadaNya.

Rezeki itu ketentuan Allah.
Pahala tu, usaha kita dan rahmat dari Allah jua.
Bukan pada hasil di dunia sahaja..

Kalau kita dengki, busuk hati, memanglah buat apa pun tak tenang kan?

Moga kita dijauhkan dari penyakit ni..

Berbalik kepada soalan tadi, bagi saya, lebih ramai yg join Shaklee, lebih ramai yg akan sebarkan mengenai ilmu kesihatan (bukan nak kata tak join tak boleh sebarkan ilmu ye..) dan lebih ramai yg akan sedar mengenai pentingnya untuk sihat sebelum sakit.

Cuba kita tengok dari kacamata seorang 'penyebar ilmu' atau 'pendakwah'.

Lagi tersebar ilmu itu lagi bagus la kan?
Tak perlu nak fikir orang tu dapat banyak mana..
Lebih baik kita fikir banyak mana yg kita boleh beri pada orang..

Be positive, and you will attract positive people.

Kalau ada yg nak join team positif saya ni, pm k?

012-6830069
Bazilah