Produk Terbaik Atasi Masalah Ibu Dalam Pantang Agar Tidak Meroyan

Tempoh berpantang betul-betul mencabar dan sangat menguji kesabaran baik ibu yang baru lepas bersalin, mahupun para suami, ayah kepada bayi anda. Apakan lagi jika berpantang anak yang kedua, ketiga dan seterusnya. Bagaimana mahu mengurus diri sendiri, bayi kecil dan anak-anak yang lain lagi? 


Semestinya ibu mahukan solusi yang terbaik untuk masalah ini. Jangan risau, saya akan kongsikan penyelesaian untuk masalah ini.

Sebelum itu elok kita ketahui apakah antara simptom atau situasi yang ibu bakal hadapi ketika dalam tempoh berpantang.

Simptom Ibu Bersalin :


✅Sembelit disebabkan kekurangan minum air atau makan makanan yang berserat dan sukar untuk meneran. Ini juga menyebabkan buasir
✅Sakit di bahagian faraj kerana jahitan episiotomi atau koyak sebab kepala bayi besar
✅Sakit di bahagian faraj akibat jangkitan kuman
✅Faraj berbau 
✅Pendarahan post partum dengan simptom seperti denyutan nadi yang pantas, pening kepala.
✅Sakit kepala akibat kesan sampingan epidural atau pra-eklampsia bersama dengan penglihatan kabur dan/atau berasa loya dan insomnia akibat jadual tidur yang berubah mengikut keadaan bayi
✅Demam panas
✅Kemurungan berfikir hendak bunuh diri
✅Sakit rengat 
✅Bengkak susu
✅Rambut keguguran
✅Kulit muka pucat
✅Wajah kurang berseri

Melihat kepada senarai ini, sudah tentu bukan mudah untuk berpantang kerana ibu perlu sembuh sepenuhnya di samping melalui perubahan persekitaran dan jadual. Jadi, jangan ambil mudah dalam memilih set berpantang yang asal tangkap muat. 


Apakah kriteria yang para ibu cari dalam set berpantang?


1- Kurus ( utama )

2- Cepat pulihkan luka ( utama )

3- Milk booster ( sampingan )

4- Mudah nak ambil ( sampingan )

5- Bertenaga ( sampingan )

6- Kulit glowing sepanjang berpantang ( selalunya tiada dalam list )

Namun, adakah produk yang memberikan kesemua ini buat ibu dalam pantang?

Tidak mustahil, memang ADA!
Vivix jawapannya!


Apa Yang Vivix Boleh Bantu Ibu Berpantang?


✔️Menyembuhkan organ peranakan.

✔️Memulihkan kesihatan rahim selepas bersalin.

✔️Memulihkan luka bersalin sama-ada luka luaran atau dalaman.

✔️Mengembalikan kecantikan tubuh.

✔️Mengelakkan stress atau gila meroyan.

✔Milk booster

✔Kulit berseri dan muka tidak kelihatan pucat



Vivix adalah minuman botanik yang dirumuskan dengan 4 kandungan utama iaitu anggur muscadine, lobak ungu, european elderberries dan polygonum cuspidatum. Khasiat resveratrol dan 15 polifenol yang terkandung di dalam Vivix membantu ibu yang sedang berpantang untuk sembuh segera dalam masa 1-2 minggu.

🍇Vivix Bersifat Antioksidan Paling Unggul

Semasa dalam tempoh berpantang, sangat penting untuk kita menjaga kesihatan diri kita di samping kita menjaga bayi. Bunyi seperti remeh kerana tempoh berpantang kita hanya berada di dalam rumah mana mungkin kita akan jatuh sakit.

Akan tetapi, kita perlu ingat bahawa diri kita juga terdedah kepada risiko atas faktor cuaca dan juga kesihatan mereka yang tinggal bersama dengan kita. Malah, tidak cukup nutrisi juga boleh mendedahkan kita kepada penyakit kerana menu berpantang yang agak ketat.

Jadi, dengan mengamalkan supplemen yang mempunyai antioksida tinggi ini, sekurang-kurangnya ia dapat memelihara tubuh badan kita daripada demam, selsema, penyakit berjangkit dan jangkitan kuman.

🍇Resveratrol Membantu Memperbaiki Sel

Proses kelahiran sama ada normal atau caesar, biasanya kedua-duanya akan melalui proses episiotomi, yakni dijahit. Resveratrol di dalam Vivix membantu untuk memperbaiki dan menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat. Jadi, luka jahitan akan lebih cepat sembuh, kering dan kurang risiko bernanah.

Ada yang memberikan feedback apabila mengamalkan Vivix, luka caesar mereka sembuh dalam masa seminggu. Berbanding mengamalkan ikan haruan, doktor kurang menggalakkan kerana didapati ia akan menyebabkan adhesion, di mana usus melekat-lekat dan mendapat kesukaran untuk bersalin czer kali kedua atau seterusnya.

Apabila adhesion berlaku, tugas doktor menjadi lebih sukar kerana perlu memisahkannya terlebih dahulu dan ia bukan satu kerja mudah. Ibu boleh stress kerana terpaksa melalui proses pembedahan selama berjam-jam.

🍇 Polifenol memulihkan dan memberikan tenaga selepas proses kelahiran

Vivix mengandungi polifenol yang membantu untuk meningkatkan mitokondria dalam sel. Apabila bilangan mitokondria dalam sel bertambah, badan kita akan merasa lebih bertenaga.
Ibu berpantang perlu sentiasa bertenaga supaya dapat menguruskan diri dan bayi dengan baik.

🍇Resveratrol membantu meningkatkan metabolisme

Dalam tempoh berpantang, kebanyakan daripada kita perlu kurangkan gerakan. Jadi selama 44 hari kita tidak dibenarkan untuk bersenam, sedangkan ia penting untuk tingkatkan metabolisme badan. 

Apabila mengamalkan vivix, di dalamnya terkandung resveratrol yang telah dikaji oleh saintis membantu untuk meningkatkan metabolisme. Sebaiknya, dalam apa keadaan sekalipun, kita perlu kekalkan tahap metabolisme badan kita. Jika metabolisme kita turun, maka masalah berat badan boleh berlaku akibat makanan lambat untuk dicerna.

Testimoni Vivix









Ternyata, pilihan terbaik buat ibu bersalin semestinya vivix, di samping set bersalin Shaklee yang lain yang membantu ibu dan bayi mendapat nutrisi selengkapnya semasa dalam tempoh berpantang.

Para suami yang budiman, pastikan isteri anda dapat yang terbaik ketika berpantang. Dia telah berkorban bertarung nyawa melahirkan anak anda. Maka pelaburan untuk membeli vivix ini sangatlah berbaloi.

Hubungi saya untuk membeli atau untuk sebarang persoalan. Saya sudi membantu.

012-6830069
Bazilah