Peluang Mengasah Bakat Kepimpinan Melalui Business Shaklee

Sekiranya anda seorang yang berdaya saing dan ingin mengasah bakat kepimpinan, anda boleh fikirkan untuk menyertai Business Shaklee. Di Shaklee, kami bukan hanya berniaga, tetapi lebih daripada itu. Kami membina empayar kami. Nak ada empayar, sangat perlu kepada kepimpinan seseorang.

Bagaimana Perniagaan Shaklee Melatih Bakat Kepimpinan?


1. Bonus Kepimpinan

Shaklee komited untuk memberi bonus kepimpinan buat sesiapa yang layak. Dari sinilah bakat kepimpinan terasah. Jika seseorang berjaya menghasilkan pemimpin jualan downline pertamanya, dia layak untuk menerima Bonus Kepimpinan. 

Jadi, mereka yang betul-betul ingin memajukan perniagaan Shaklee nya akan berusaha mengajar pimpinannya supaya menjadi lebih baik lagi. Mereka lebih proaktif memikirkan cara untuk memajukan empayarnya. 

2. Program Insentif

Shaklee juga menawarkan Program Insentif berupa Program Konvensyen dan Subsidi Kereta kepada mereka yang menjadi Supervisor dan ke atas. Bermakna, seseorang perlu melatih diri dan anak buah agar terus berjaya. Ini sangat menguji cara seseorang mengendalikan anak buah masing-masing dan sekaligus mengasah bakat kepimpinannya.

3. Naik pangkat 

Apabila seseorang menaja pengedar baru dan meningkatkan lagi jualan produknya, perniagaannya akan turut berkembang. Ini melayakkan diri untuk kesemua pangkat pemimpin jualan, daripada Supervisor ke Coordinator sehinggalah ke Master Coordinator. Dengan setiap kenaikan pangkat, ganjaran dan tanggungjawab akan meningkat dan semakin banyak peluang untuk ganjaran kewangan.

4. Program Penajaan Antarabangsa

Shaklee juga telah memulakan Program Perkhidmatan ke seluruh dunia yang akan memberikan suatu peluang untuk memperluaskan lagi operasi perniagaan masing-masing di peringkat rangkaian global menerusi Program Penajaan Antarabangsa. 

Untuk mengembangkan perniagaan hingga ke peringkat ini, seseorang perlu secara aktif memimpin Pengedar di bawahnya supaya turut berkembang dan perlu juga pandai mengurusnya dengan baik. 

Akan tetapi, semua ini tidak akan tercapai jika anda memasuki kumpulan yang tidak aktif dan tidak saling menyokong antara satu sama lain.

Dalam kumpulan saya, yang bernaung di bawah Master Adilah Manaf Celikvitamin, kami mendapat bantuan sokongan yang tak putus-putus dan tunjuk ajar yang lengkap dari segala aspek - baik jasmani mahupun rohani. Bakat kepimpinan terasah dengan baik sekali.

Jadi, jika anda betul-betul ingin bekerja keras mengusahakan perniagaan Shaklee anda dan telah bersedia menyertainya, hubungi saya segera. Saya sedia membantu.

Hubungi :
012-6830069
Bazilah