Teknik Business Mudah Dan Menguntungkan Kerana Kurang Risiko

Jika anda masih tercari-cari apakah business yang mudah dilakukan, tetapi menguntungkan, teruskan membaca. Anda berada di halaman yang betul. Di sini saya akan kongsikan dengan anda, business yang saya buat yang sangat kena dengan citarasa dan passion saya, dan ianya mudah, malah menguntungkan kerana risikonya sangat rendah. Ia terbuka kepada sesiapa sahaja sama ada lelaki atau pun perempuan, sudah bekerja atau masih menganggur, asalkan berusia 18 tahun ke atas dan memang betul-betul ingin melakukannya.



Semestinya caranya kena betul. Platform yang akan disediakan memang patuh syariah dan bagi saya, lebih mendekatkan diri saya kepada Allah. Tinggal hanya, anda mahu lakukannya atau tidak. Apa yang saya lakukan ialah, saya buat business Shaklee dari rumah sambil menjaga anak-anak. 


Kriteria Business Mudah Dan Menguntungkan Shaklee


1. Modal kecil

Dengan mendaftar keahlian Shaklee sebanyak RM68.90, anda sudah layak memulakan business Shaklee ini. Anda tidak perlu membuat pinjaman bank sebanyak beribu-ribu dan merisikokan diri dengan kerugian apabila business yang anda jalankan tidak pulang modal. Dengan Shaklee, mungkin dalam masa sehari sahaja, anda dapat pulangan modal anda, asal saja anda berusaha. 

Anda juga sebenarnya berpeluang memulakan business Shaklee TANPA MODAL. Saya maksudkan tanpa modal, kerana anda berpeluang mendapat keahlian Shaklee secara percuma sekiranya anda membuat pembelian sebanyak sekurang-kurangnya 200 uv dalam satu resit. Ini bersamaan dengan lebih kurang RM700 lebih, automatik anda layak mendapat bonus dari Shaklee. 


2. Tak perlu simpan banyak stok

Dengan Shaklee, semua urusan pengeposan akan diuruskan oleh pihak Shaklee. Jadi, untuk permulaan, anda tidak perlu menyimpan stok yang mungkin memberi anda risiko stok yang anda simpan tidak terjual. Anda hanya perlu membuat perkongsian mengenai kebaikan produk Shaklee dan mengambil order mereka yang ingin membeli. Mudah sahaja bukan? Lama-kelamaan, apabila permintaan sesetengah barang di kawasan anda semakin tinggi, mungkin anda boleh memikirkan untuk menyimpan sedikit stok untuk pelanggan tetap anda. Yang pastinya, anda tidak akan rugi.


3. Masa Yang Fleksibel

Dengan business Shaklee ini, anda bebas melakukan urus niaga pada bila-bila masa sahaja, walaupun anda sedang tidur! Business anda akan jadi auto-pilot sekiranya anda mempunyai ahli di bawah tajaan anda yang membeli barangan Shaklee. Tapi untuk mencapai ke arah itu, anda tentunya perlu berusaha dahulu menaja mereka. Sampai satu tahap, apabila business anda semakin maju, memang orang akan cari anda pada bila-bila masa sahaja, hatta pada pukul 2 pagi. Dan saya memang pernah alaminya sendiri.


4. Tempat Yang Fleksibel

Shaklee tidak mengehadkan tempat-tempat tertentu untuk anda berniaga. Jadi, anda bebas berniaga di mana-mana sahaja di seluruh dunia. Sama ada di rumah, di luar rumah, atau di mana sahaja asalkan anda mempunyai perkhidmatan internet. Tapi kalau tiada sekalipun, anda berpeluang untuk menjalankan aktiviti jualan anda secara offline. Asalkan, cara yang anda lakukan adalah betul, tidak menjalankan urusniaga di laman e-dagang kerana itu adalah polisi Shaklee. 


5. Berpeluang Mendapat Bonus

Anda bukan sahaja akan mendapat untung runcit, malah berpeluang mendapat bonus daripada pihak Shaklee dengan hanya mencapai 150 uv dalam satu bulan. Bonus akan dibayar pada pertengahan bulan pada bulan yang seterusnya. Semakin banyak uv anda, semakin tinggi bonus yang anda akan dapat.


6. Peluang Memiliki Kereta Idaman

Shaklee juga akan memberikan insentif khas Program Subsidi Kereta kepada mereka yang berusaha betul-betul dan layak mencapai target tertentu. Anda boleh baca di sini untuk maklumat lanjut. 


7. Peluang Mendapat Trip Percuma

Shaklee juga menawarkan insentif berupa trip percuma ke destinasi tertentu berdasarkan jumlah poin yang anda kumpul. Yang pastinya, trip ini sangat ekslusif untuk anda, dan layanan yang diberikan adalah seperti VVIP. Sila baca di sini untuk ketahui lebih mengenainya. 


Sekiranya kriteria yang saya nyatakan di atas bertepatan dengan anda, andalah orang yang saya cari selama ini. Semua orang akan teruja untuk mendapatkan insentif-insentif yang Shaklee tawarkan ini. Tinggal lagi, anda ingin berusaha betul-betul ke arahnya atau pun tidak.

Daftar keahlian sekarang, dan saya akan ajar anda sehingga berjaya, insyaAllah. Asalkan anda betul-betul dan bersungguh ingin lakukannya, kerana saya tidak akan paksa. 

Untuk keahlian, anda boleh daftar di sini.

Atau boleh terus hubungi saya,

Bazilah
012-6830069
ID : 1251677