Peluang Memiliki Kereta Idaman Secara Percuma

Semua orang ada kereta idaman masing-masing, tetapi untuk mendapatkannya mungkin hanya mimpi. Kini, mimpi anda mungkin akan menjadi kenyataan untuk anda memiliki kereta idaman anda, secara PERCUMA! Betul ke ni? Semuanya tak mustahil, asal sahaja anda berusaha bersungguh memenuhi syarat yang melayakkan anda mendapat kereta idaman anda ini.



Nak tahu caranya?

Dengan buat business Shaklee yang boleh dilakukan di mana-mana sahaja, anda berpeluang mendapat insentif Car Bonus Achiever dari Shaklee. Tetapi, Shaklee tidaklah berikan anda sebuah kereta. Dia akan berikan anda dalam bentuk wang tunai. Jadi, anda boleh pilih sendiri kereta apa yang anda nak beli, terpulang kepada kereta idaman anda.

Oleh kerana Shaklee beri dalam bentuk tunai, terpulang juga kepada anda sama ada nak beli kereta baru atau bayar kereta sedia ada, atau pun buat bayar benda lain. Anda bebas menggunakannya untuk apa sahaja.


Apa langkah pertama?

Langkah pertama untuk nak melayakkan diri mendapat car bonus Shaklee ini, tentunya kena jadi ahli Shaklee dahulu. Modal yang diperlukan hanyalah RM68.90 untuk mendapatkan starter kit Shaklee, atau anda boleh mendapat keahlian secara percuma dengan membuat pembelian sekurang-kurangnya 200 uv dalam satu resit, dalam RM700  lebih nilainya.

Bila dah jadi ahli, kena lah buat jualan, walaupun boleh sahaja kalau nak jadi ahli untuk makan sendiri. Tapi saya percaya, bila anda dah cuba produk Shaklee, anda mesti nak sebarkan kebaikannya kepada orang lain. Bila dah buat banyak jualan, Shaklee akan beri bonus setiap bulan jika pembelian dibuat sekurang-kurangnya 150 uv.

Dah dapat bonus dari Shaklee ni satu petanda baik yang anda berpeluang untuk pergi jauh. Untuk melayakkan anda mendapat Car Bonus Achiever Shaklee Incentive, anda perlu naik rank Supervisor dahulu. Rank ini syarat dia perlu buat jualan sebanyak 3000 guv sebulan pada bulan pertama, kemudian perlu effective rank, iaitu kekalkan dalam rank Supervisor. Hanya 2500 guv sebulan yang perlu dicapai untuk effective rank supervisor. Nak naik Supervisor ni, anda boleh buat sendiri secara berkeseorangan atau mengajak orang lain berniaga Shaklee bersama anda. 

Seterusnya, untuk melayakkan mendapat Program Subsidi Kereta Shaklee ini, ada 2 pilihan. Pilihan pertama, sama ada anda mencapai jualan minima 5000 uv, 10,000 uv dan 15,000 uv selama 3 bulan berturut-turut, atau pilihan kedua, anda mencapai jualan minima 5,000 uv, 7,500 uv, 7,500 uv dan 10,000 uv selama 4 bulan berturut-turut. 

Shaklee akan berikan anda wang secara tunai setiap bulan. Jumlah wang yang bakal diperoleh adalah bergantung kepada berapa banyak jualan anda ketika itu. Seseorang pencapai perlu mencapai minimum 5,500 uv kereta untuk layak mendapat pembayaran dalam sebarang bulan PV. 



Menarik sangat peluang yang anda bakal dapat ini kan?

Masih berangan-angan untuk mendapatkannya? Realisasikannya segera! Bertindak sekarang juga dengan menjadi ahli Shaklee, seterusnya saya akan pandu anda bagaimana untuk menjayakannya, insyaAllah. 

Anda boleh klik di sini untuk mendaftar ahli, atau hubungi saya terus..

Bazilah 
012-6830069
ID : 1251677